მძღოლები, რომლებიც ელექტრო მანქანებზე გადადიან, მნიშვნელოვან იმედგაცრუებას განიცდიან - რა არის მიზეზი და რა აჩვენა კვლევამ?

31-10-2024
სახელი არ არის მითითებული
Aa

მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ აშშ-ში ელექტრო­მო­ბი­ლე­ბის გა­ყიდ­ვე­ბი იზ­რდე­ბა, მო­თხოვ­ნა შე­ნელ­და. 2023 წლის ივ­ლი­სის Pew Research Center-ის გა­მო­კი­თხვის თა­ნახ­მად, ამე­რი­კე­ლე­ბის ნა­ხე­ვა­რი ამ­ბობს, რომ ნაკ­ლე­ბად სა­ვა­რა­უ­დოა, რომ გა­ნი­ხი­ლოს ელექტრო მან­ქა­ნე­ბით მო­მა­ვალ­შიც სარ­გებ­ლო­ბა, ხოლო 13% დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლია, რომ არ სურს ის.

S&P Global Mobility-ის მთა­ვა­რი ანა­ლი­ტი­კო­სი, კრის ჰოპ­სო­ნი თვლის, რომ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის უმე­ტე­სო­ბის­თვის ელექტრო­მო­ბი­ლებ­ზე გა­დას­ვლა ცხოვ­რე­ბის წე­სის შეც­ვლას ნიშ­ნავს.

"ეს არის ცვლი­ლე­ბა, რომ­ლის შეს­რუ­ლე­ბაც ბევ­რს არ სურს, ადა­მი­ა­ნებს არ სურთ, რომ მათი ცხოვ­რე­ბის წესი მათი მან­ქა­ნის გამო შე­იც­ვა­ლოს”, - ამ­ბობს ის.

2023 წლის მა­ის­ში Bloomberg-ის გა­მო­კი­თხვამ აჩ­ვე­ნა, რომ ამე­რი­კელ მძღო­ლებს სურთ, რომ მათ­მა ელექტრო­მო­ბილ­მა მი­ნი­მუმ 300 მილი (482 კმ) ერთი და­მუხ­ტვით გა­ი­ა­როს.

მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ მას შემ­დეგ, რაც პირ­ვე­ლი მან­ქა­ნე­ბი გა­მო­ვი­და ელექტრო­მო­ბი­ლე­ბის დი­ა­პა­ზო­ნი გა­ორ­მაგ­და უმე­ტე­სო­ბამ ჯერ კი­დევ ვერ მი­აღ­წია ამ ნიშ­ნულს. და ელექტრო მან­ქა­ნებ­მაც კი, რომ­ლე­ბიც 250 მი­ლის (402 კმ) ზე­ვით შე­საძ­ლო დი­ა­პა­ზონს გა­დი­ან, პრაქ­ტი­კა­ში შე­იძ­ლე­ბა ასე შორს მან­ძილს ვერ მი­აღ­წი­ონ...წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად


FACEBOOK კომენტარები
სხვა სიახლეები